Wat kunnen we met het bedrijf doen?

Wil je met het bedrijf (of afdeling, collega's, etc.) iets gaan doen voor de Hartstichting? Geweldig! Via deze website bieden we daarvoor drie opties:

1. Als bedrijf een eigen bedrijfsactie opzetten

2. Met je bedrijf meedoen aan een evenement

3. Als werknemer of relatie meedoen met een actie van een bedrijf op deze website

Klik op de website op 'Doe mee' en kies vervolgens één van deze opties.

Als bedrijf een eigen bedrijfsactie opzetten

Indien je voor deze optie kiest, krijg je als bedrijf op de bedrijven omgeving van deze website een eigen 'bedrijfspagina'. Op deze bedrijfspagina kunnen collega's en relaties zich aansluiten bij jullie actie en persoonlijke pagina's aanmaken.

Met het bedrijf meedoen aan een evenement

Er zijn verschillende evenementen waaraan je als bedrijf mee kunt doen om zo geld in te zamelen voor de Hartstichting. Ga hiervoor naar het onderdeel Evenementen op deze website en kies vervolgens het evenement waaraan je als bedrijf wilt meedoen. Vervolgens schrijf je je stap voor stap in en maak je een sponsorpagina voor je bedrijf aan.

Meedoen met een bestaande actie van een bedrijf op deze website

Wil je je meedoen met een actie van een bedrijf op deze website? Dan kies je voor deze optie waarna je in het volgende scherm het betreffende bedrijf kan opzoeken. Selecteer dat bedrijf en vervolgens kan je stap voor stap je aanmelden en je persoonlijke actiepagina opmaken.