Een bedrijfspagina aanmaken

Wil je met het bedrijf iets gaan doen of organiseren om geld op te halen voor de Hartstichting? Dan kan je op deze website voor jullie een bedrijfspagina aanmaken. Hierop kan in tekst en beeld verteld worden wat jullie gaan doen en wat jullie motivatie is om dat te doen. Via deze bedrijfspagina kunnen collega's en relaties zich aansluiten bij jullie actie en persoonlijke pagina's aanmaken. En natuurlijk kunnen op de bedrijfspagina mensen doneren. De bedrijfspagina kan makkelijk verspreid worden binnen de online netwerken.

Hoe werkt het?
Je kunt een bedrijfspagina aanmaken door op 'Doe mee' te klikken en te vervolgens te kiezen voor 'Kom met je bedrijf in actie voor de Hartstichting'. (Als je met het bedrijf wilt meedoen aan een evenement of wanneer je je mee wilt doen met een bestaande bedrijfsactie kies je één van de twee andere opties).

We vragen daarna in twee stappen wat informatie van jullie. Je ontvangt vervolgens een e-mail om de aanmelding te bevestigen en een e-mail om je inlogaccount aan te maken voor deze site. Met het inlogaccount kan je daarna linksbovenaan de website inloggen en toegang krijgen tot de beheeromgeving ('dashboard') van deze site. Jullie bedrijfspagina veschijnt op de website nadat de aanmelding door ons is goedgekeurd.

Via het dashboard kunnen jullie de bedrijfspagina helemaal inrichten naar eigen voorkeuren met tekst en beeld. Ook kan je de pagina instellen op de wijze zoals jullie hem willen gebruiken. De werking van het dashboard is eenvoudig en wijst zichzelf. Je hoeft er geen technische kennis voor te hebben. Op de bedrijfspagina kan men doneren en/of een eigen actiepagina aanmaken.