€ 11.000 / € 7.500 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

GASUNIE Run to the Top Groningen 12-4-2018

De personeelsvereniging (Methos) van Gasunie gaat op donderdag 12 april 2018, tijdens de nationale Hartweek, voor haar medewerkers op het hoofdkantoor te Groningen een sponsorloop organiseren voor de Hartstichting. Dit jaar is er gekozen om geld in te zamelen voor onderzoek naar hart- en vaatziekten bij vrouwen. Bij vrouwen zijn hartklachten vaak vager dan bij mannen. Met de huidige tests worden hartproblemen vaak over het hoofd gezien. De Hartstichting steunt onderzoek naar nieuwe methoden om een betrouwbare diagnose te kunnen stellen. Waardoor vrouwenlevens worden gered. Strijd daarom mee en geef je op voor Gasunie's Run to the Top 2018!

Het is de bedoeling om als team van 5 personen in estafettevorm in 90 minuten zo vaak mogelijk, via het centrale trappenhuis van het Gasunie hoofdkantoor, naar de bovenste etage (16e verdieping) te lopen. Dit zijn 382 traptreden. Je wordt vanaf de 16e verdieping met lift weer naar de begane grond gebracht, waarna het tweede teamlid de weg naar boven mag vervolgen.
In de periode voorafgaand aan deze Run to the Top 2018 estafette-sponsorloop, is het de bedoeling dat de deelnemers zoveel mogelijk sponsorgeld ophalen voor ‘Het Vrouwenhart'. Succes!

Onder "Teams & Deelnemers" in de rode balk op deze pagina, kun jij je eigen favoriete team en/of collega sponsoren.

NB. Deze sponsorloop is alleen toegankelijk voor Gasunie medewerkers die werkzaam zijn op het hoofdkantoor in Groningen. Het sponsoren van een deelnemend team is natuurlijk ALTIJD mogelijk.

Lan May Khoe

l.khoe@hartstichting.nl