€ 75 / € 10.000 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Beats Of Love (Tour)

Beats Of Love is dé DJ Tour en muziek evenementen reeks van Nederland voor het goede doel.

Met onze actie “Beats Of Love” willen we zoveel mogelijk aandacht vragen voor de hartstichting. Door radio zenders en festivals aan te doen, beats te droppen (plaatjes draaien), sponsoren bij elkaar te krijgen, interviews te geven, crisscross het land afreizen naar de kleinste uithoeken en evenementen en hiervan een realtime televisieprogramma te maken.

Binnen 6 minuten reanimeren en het inzetten van een AED vergroot de kans op overleven aanzienlijk. Daarom moedigt de Hartstichting mensen aan om een reanimatiecursus te volgen en zich aan te melden als burgerhulpverlener. Elk jaar willen we zo minstens 1.000 extra levens redden.

De opbrengst van de single "Beats Of Love" komt geheel ten goede aan het liefdadigheidsproject dat draait om mensen aan te moedigen een reanimatie cursus te volgen en zich aan te melden als burgerhulpverlener om levens te redden.

Je hart volgen. Iets bijzonders doen. Iets bijzonders doen voor de maatschappij. Iets terug doen voor de mensen die het mij mogelijk maakten succesvol te zijn in de muziek. Een initiatief om de Dance Scene vanuit Limburg op de kaart te zetten, aansluiting te vinden bij alle radiozenders en festivals in Nederland én uitgezonden op nationale televisie.

Met als belangrijkste doel: aandacht vragen voor het goede doel; de hartstichting.

Er komt een boek, een album, een televisieprogramma én een DJ-tour, door Nederland.

Volg ons op www.BeatsOfLove.nl, www.hartstichting.nl én op Social Media!

Help mee & kom in actie