€ 1.210 / € 1.000 hebben we op dit
moment al samen opgehaald via

Geen kerstpakket, maar een donatie aan de Hartstichting

Dit is de actie van Ooms Rotterdam

Al 90 jaar staan wij voor service en kwaliteit in aan- en verkoop en verhuur van woningen en bedrijfshuisvesting. Ook voor financieel advies kun je bij ons terecht. Door het enthousiasme en de passie van onze makelaars en adviseurs gaat het goed met Ooms. Wij zetten deze passie volop in om onze gemeenschap, medewerkers en medemens te steunen. Ons Ooms hart klopt! Sinds 2016 steunen wij de Hartstichting. Afgelopen kerst hebben wij geld ingezameld voor de Hartstichting. Een onderdeel van het kerstpakket was een donatie aan de Hartstichting. In totaliteit hebben wij € 1000,00 opgehaald en dat is nog niet alles, want ook in 2018 klopt het Ooms hart voor de Hartstichting

Breng deze actie extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken voor deze actie dus ook vrienden, familie, collega’s, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

Help mee & kom in actie